måndag

hej hopp
nu på förmiddagen/morgonen har jag varit med rille och kicki och kollat på lägenheter till rikard. det kommer nog bli toppen, vilken det nu blir. om det blir nån, men det hoppas ja :)
har kollat lite i kalendern, kollat översiktligt lite grann, vad som gäller. skola tis-tor. barnvakt idag och på torsdag. ny sling-tid imorgon. första gympan på onsdag. kommer nog rulla på bra dethär!

helgen har varit bra. lördan spenderade jag hos pappa, hade mys med thea och wille. träffade farmor, hans och wille igen efter semester som dom va på. på söndagen, igår, rullade jag inåt stan igen, för att umgs med mina pördiga vänner Lisa&Olivia. mycket trevligt säger ja! körde en liten liten the best of Kristienhamn. åkte runt och provade det bästa som staden har att bjuda på. haha not. trevligt hade vi iallafall.

idag blire ju barnvakt, eller jobb eller vad man kallar det! jobb skulle ja nog kalla det! kl 14 rullar bilen och efter 18 nångång blire en fik med lotta som ja ska ha gympan med. planera första gympaträningen. sen äre kvälla och då gäller det sig att göra sig redo för skola imorgon. men det är ätt kul faktiskt. gött att känna att man gör nått, får använda hjärnan lite!
nu blire lite käk innan ja dra om en timme. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0