söndag II

behöver ny vinterjacka, men eftersom det inte är något fel på den jag har, så ska ja istället köpa mig en väst. En utomhus-väst alltså. en vinterväst. Men vart finns dom fina? har bara sett fula västar hittills.. fast det kommer väl mer kan ja tänka mig. och jag hoppas det. men jag vill ha en fluffig, en dunväst. har hittat en på internet som jag verkligen skulle kunna tänka mig. den till vänster här nere på bilden (fast annan färg). men då är problemet att det är en killmodell. den till höger är tjejmodellen, och den är ju skitful. varför måste det vara så stor skillnad? förhoppningsvis så skiljer det väl sig inte så mkt i verkligheten. annars får det väl bli en killväst. aa så får det bli. meeen har förhoppningsvis någon/några månader kvar på mig att fundera och leta vidare. och det tänker jag minsann göra. måste ut&känna och klämma, prova och titta nivet. jakten går vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0