torsdag

kan inte förstå att det är helg igen imorgon!

när ja startade datorn första gången nu så vare nått som inte funka och datorn va liite skum sådär, fick panik och trodde alla bilder va borta, så nu bränner ja en skiva med mina bilder!

skola idag också. åkte dit till 8 men började inte förän 10.15 så ja fick lite lugn och ro att läsa och det gick ju bra! nu har jag bara en bok kvar och 3-4 PPP (power point presentationer) samt ett häfte med 200 sidor. tills nästa lördag. det kommer väl bli toppen det, eller va tror ni? höhö

kom rätt så nyss hem från barnvaktningen/jobbet, och idag va vi i badhuset bla. det va ovanligt trevligt. men nu efteråt kommer ja på hur mkt ja egentligen ogillar badhus, med alla basilusker och sånt ni vet! men det va trevligt iaf som sagt.

rille ringde förut också, och han fick lägenheten! det är ju hur roligt som helst!! om 2 veckor så har han en egen lägenhet, det kan ja inte heller förstå riktigt. vad stora alla blir! allt går så fort känns det som. (förutom för dom som det verkar stå still för)

nu ska ja gräva ner mig i böckerna, eller iaf boken. har studiegrupps-träff imorgon, men ingen skola, ska diskutera inför tentan samt göra en gruppuppgift. tur att min grupp är bra, annars hade det va rätt surt att åka dit imorgon, men det känns helt okej! skolan är faktiskt rolig!

nu vare boken ja .............

Kommentarer
Postat av: sanna

VAD FÖR HÄFTE PÅ 200 SIDOR????????

2009-09-18 @ 20:38:50
URL: http://susannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0