quiz 2

haha herre gud, det va på tråden det!
förra gången fick jag två poäng ifrån full pott, idag fick jag två poäng över G :p godkänd iaf, och det betyder att man åtminstonde inte behöver göra om! hua!
om en timme har vi tvättid så jag ska väl börja sortera tvätten här om ett tag. resten av dagen får vi se vad som bjuds på! längtar dock till imorgon för då ska jag köpa mina godingar på IKEA och sen äta SUSHIIII! med olivia! :D mostra fyller år idag, GRATTIS GRATTIS :D har ju paket att överlämna så vi får se om det blir kalas eller om det endast blir överlämning av paket :) ska även åka ner på stan och fixa lite på banken, sen äre helg! :D


Kommentarer
Postat av: moster

tack , det blir kalas hos mormor sönd, kl 15.30 välkommna. kramar

2010-04-16 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0