nagellack


jag har alltid bitit på naglarna, men nu har jag slutat för alltid (tror ja)
om jag anvnder nagellack så biter jag inte, så därför gör ja inte annat om dagarna än att kleta på olika färger på de stackars naglarna. dom är små och korta - men längre än någonsin! har använt alla olika lack som jag har förutom ett, för det är så jävla fult! men nu provade jag det (eftersom ja redan provat alla andra 8782317ggr) och det fula lacker va helt plötsligt helt okej snyggt. det är lite barbie-rosa, men ändå najs
så ni vet ..

på tal om naglar så kanske ni blir sugna på detta fantastiska armband. skynda fynda




Kommentarer
Postat av: Julia

Vart kan man köpa det då? jag vill ju ha det nuuuuuuu

2010-08-25 @ 16:37:14
URL: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0