fredagsmys

..inte än dock.
imorse hade ja bestämt "date" med mormor och morfar som är i Thailand. det finns en webkamera vid deras strand, och imorse kl 8 (14 thai tid) skulle dom stå i vattnet framför wabkameran och vinka. jag skulle sitta här och vinka tillbaka (även fast dom inte ser nått). det är live och man kan gå in och titta när som helst! men jag varnar känsliga tittare, som kan vara snödeprimerade. all sol och synen att se alla bada kan vara jobbig. meeen iallafall så krånglade kameran och jag missade dom. men dom hade stått och vinkat i 5 min sa dom :p

dagen är fullspeckad från och med kl 13.30 ungefär. så tills dess ska ja nu äta fukost, jag vaknade ganska nyss igen, efter att ha somnat om efter att ha "vinkat" till m&m (som ja inte gjorde). som sagt, mycket ska hinnas med idag, så det är lika bra att köra på! ha en bra avlutande dag på (jobb)veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0