Emma


morrn morrn!
uppe i "ottan" och skall vara redo på lindex kl 9.00.. trodde ja jaa .. nu, en timme innan äter ja frukost, och kollar på mitt schema som ligger på bordet .. jaha, inte förän kl 10 började jag visst, så bra, nu har ja inte bara en timme kvar tills ja börjar, utan TVÅ! så bra ........... (en timmes mindre sömn betyder detta) jag är sliten

dagen började ju inte så bra, meeeeen ni har goda chanser att peppa mig och få mig tillbaka till ett sprudlande humör - för jag har namnsdag idag, så fira mig genom en kommentar, GÖR DEEEEEEEEEET! (jag brukar inte "fira namnsdag, och kommer inte göra heller, men jag utnyttjar er lite, för min egen skull, jag behöver firas lite!)

undra va man ska göra i 2 timmar nudå såhär på morgonen!?


Kommentarer
Postat av: Julia

GRAAAATTIIIIIIIIISSSSSS

2010-07-23 @ 10:37:08
URL: http://burklesk.blogg.se/
Postat av: r

grattis på namnsdagen babe! ;)

2010-07-23 @ 17:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0