E. Alt

gårdagen på lindex va toppen! det är som att cykla, har man väl lärt sig så går det utav bara farten sen. imorse ringde klockan vid 7 och det var dags att gå upp. klockan är nu halv 12 och jag har varit hos jenny och städat i 3 timmar. faktiskt skönt att ha "jobbat" och stått i även fast klockan inte ens är 12. direkt när ja kom hem slängde jag in en tvätt, och eftersom det inte var någon som hade tiden innan så kunde ja slänga in mitt lite tidigare än vad det var tänkt från början. gött de, då slipper man det tidigare :p

nu äter jag lite "grekiska biffar", potatis och tzatsiki och väntar på olivia. får se vad dagen bjuder på. ikväll blire middag hos eva-klara och barnen, finnt de
hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0