utanför fönstret kommer hösten

har precis skrattat mig igenom ett avsnitt utav "vad blir det för mat?" så rooooooligt! Per Morberg är min favorit tv-profil. eller va man ska säga. Om ni inte har sett det någon gång så gör det!!! han kastar både slevar, grytor och pajer åt alla möjliga håll, underhållning!

dagen har flytit på bra! möttes av rille på "lunchen": "kom igen nu och hjälp mig" samtidigt som han började sortera tvätten. "men vad gör du?" hann jag säga innan han frågade hur jag blev i håret .... hallå det är onsdag! det är imorgon vi har tvättid och det är imorgon jag ska till frissan :p låter kanske inge kul men det va lite småroligt! LOVE RILLE!

NU ska ja ta mig ett bad och njuta av två dagars ledigt innan helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0