det blev som jag trodde ..

.. jag är fortfarande bakfull...............

fredagen spenderade jag på två olika tåg som skulle ta mig till lillehammer, och fram kom jag allt :) amanda mötte mig på stationen och vi åkte hem till henne&johan och pratade, kollade på tv och drack lite vin! lördagen spenderades på stan, på ett köpcenter och vid "toppen" utav dalen som lillehammer består av: UNDERBAR utsikt!!!!! vi lagade mat och började sedan förfesta med amandas kompisar som kom runt 7tiden. roligt hade vi under kvällen men vi gud var inte på vår sida dagen efter (söndag) för fyyyyfan va vi mådde dåligt!
tåg till oslo, buss till kristinehamn. Det första tåget blev inställt så vi fick ta buss, amanda klarar inte av att åka pga illamående så hon går av och blir hämtad av johan, jag fortsätter resan med en kropp full av bakfylla :s missade bussen till stan med en kvart och fick därmed vänta i 4 och en halvtimme för att sedan vara hemma i stan halv3 inatt. Är somsagt fortfarande bakfull, men måste iväg till skolan idag, kommer dock vara halvdöd resten utav dagen ..

underbar helg i lillehammer med Amanda!!!
adios

Kommentarer
Postat av: moster

efter som du mår så bra av att åka till norge kanske du ska med till oslo helgen 15 16 17 oktober. tråkigt det där med buss o tåg grejset. hoppas att måndagen gick bra för dej kramar moster o ossian

2010-09-27 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0