Fredag

härligt :)
igår träffade jag äntligen min älskling igen,
känndes som vi inte träffats på jätte länge, vi hade mys :D
idag var skolan så himla ovärd, hade iaf min sista spanska lektion någonsin,
vilket känns helt jävla underbart !!
fick reda på lite betyg&så, känns bra :)
idag äre iaf cykelnsdag i Kristinehamn, inge värstan grejen kanske , men det är mysigt :)
jag, lisa&lina ska ut till skärgårn senare, åker ut vid 4 kanske .. ?
ska ha picknik !
jää, alltså ja vet att man inte ska klaga på värmen, men nu alltså.
det är så jäääävla varmt !
hoho nu ska ja fixa, hejdå

bild på barnen, fast helen&isabella fattas :P
Fredrik , mikaela, theodor&olivia :)
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0