söndag?

blandar redan ihop dagarna, hur ska detta gå
fredagen spenderade jag med lina&co. va hemma hos linto&myste :)
gick sedan ner till stan för att ta en buss till marieberg för att kolla läget, va väl inge vidare
sen tog ja en buss in till stan igen för att möta lisen, fick även en hamburgare som smakade väldigt bra
sen mötte ja rikard så gick vi hem.
dagen efter, alltså lördan så åkte jag&rikard och badade en sväng, kungens rastplats eller nått tror ja de hette.
fast de va kallt så vi bara inte nå värst, fast .. jag blev ju ibuttad (Y)
efter vi vart där åkte ja hem&bytte om lite bara, för att sedan möta lisa&kolla på balen.
amanda&patrik var finast tycker jag ! & madeleine va också jätte fin.
längtar tills det är våran tur :)
men men , idag då .. vaknade vid 1 hos rikard ungefär, somnade om &vaknade runt 3 :O
det var jobbigt, sen åkte ja hem för att vara banvakt, sen kom lisen fisen  ;D
vi gjorde inte nått, bråka med mathilda typ :P

jag: men gerej din lilla mother fucker
mathilda: du äre en lite mother fucker

haha låter kanske inte så kul, men aa de vare :D
jag&lisa kunde inte hålla oss för skratt, vilket gorde att hon sa det ett antal ggr till :p
nej nu ska ja kolla om det är nån som har lagt upp några studentbilder, snoka snoka.
hare fint, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0