torsdag

hej hej, hemskt mkt hej
Emma blomqvist hade inget sommarjobb, men så kom räddaren i nöden, en klassis som frågade om hon ville sölja jordgubbar, och emma som inget jobb hade tackade snabbt ja !
Men nu hare dykt upp något så mkt bättre, som emma verkligen vill !!
Och det har iaf blivit mycket mer positivt från både jobbet&mina föräldrar så jag kan bara hoppas !

Idag har jag iaf varit med Lisa, vi har bakar maränger och gjort chokladsås, som vi åt med glarre.
 Annars har ja inte gjort mycket, suttit vid denhär makapären bla..
imorgon skulle ja eg. till pappa, men han skulle jobba hela lördan så ja åker dit då istället. lite senare
imorgon är en jobbig dag i skolan .. jao
hajrå

jag vill men jag vill inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0