torsdag, lediga

yees. men som vanligt så blev det ingen sovmorgon när jag väl får ta mig en.
jag vaknade prick kl 9 av att solen lyste för fullt och att mathilda hördes uppifrån.
låg i sängen ett tag & snoosade sen gick ja upp&åt frukost.
tog på mig lite kläder&åkte till jenny för att städa. gick bra med larmet idag iaf haha
efter 2½ timme så va jag färdig. då cyklade jag vidare till "huset".
man ser ju inte så bra eftersom dom bara håller på att ställa upp det, men de blir nog bra.
har lite bilder på det som innom en snar framtid kommer läggas in på bilddagboken.
när jag kom hem åt ja lite mat sen städade jag kaninbur igen :@ det är fan alltid jag som städar den..
har även städat mitt rum, så nu ska jag fortsätta med det. sen ska ja göra svenskan som vi skulle gjort igår på lektionen :P sen blire en liten springtur, faktiskt!
hoho, hare fint.&ha en fortsatt ledig dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0