Fredag

godkväll !
kom ganska nyss hem från pappa, åkte dit vid 1 och vi har bla. hunnit spela spel, kolla på tv, ätit god mat och så har jag sovit lite granna. åkte hem idag eftersom ja ska på BAS-kursen imorgon 9.00 och jag ville inte gå upp så tidigt imorgon bitti. somsagt imorgon äre kurs på schemat, ända till klockan 16.30 :O
efter det åker ja hem&lugnar ner mig lite sen åker ja till pappa igen !
på söndag åker vi hela familjen till karlstad och köper min dator :D
vet inte vilken ja vill ha än, men jag kommer nog inte välja "snygghet" framför "brahet" :P
många som tycker ja ska köpa en apple eller en LG men somsagt jag är inte ute efter en snygg.
är glad om den har word haha, den datorn jag har nu har nämligen inte det och det är riktigt störande, och ja vet att det finns att installera men .. jag vil inte det :P
det blir nog lite tid för shopping när vi ändå är i karlstad också :)
nej nu ska ja kolla bilddagboken sen ska ja sova, har en lång dag framför mig imorgon, hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0