vad är det för skillnad på en blondin och ett hål? svar : inget

tisdag vare nu ja ..
idag tog ja&rille sovmorgon till 11.15
jag började eg 8.20 och hade lektion till 9.20 och sen hål till nästa lektion ..
när ja kom till skolan fick ja iaf reda på att morgonnens lektion hade varit inställd så ja missade ingenting, det va ju bra :) efter den lektionen, eller faktiskt samtidigt som den lektionen ( 11.15 ) så gick ja&sandra på balkommittémöte. vi sa inte sådär jätte mycket, men ja har några saker att fixa till nästa gång.
efter det väntade ännu en håltimme och då gick jag&lina till badhuset. jag simmade och hon tränade.
jag blev väldigt stolt över mig själv idag eftersom jag faktiskt inte tog någon paus, utan simmade på som fisken :P
hungriga va vi efter det, speciellt jag som inte hann äta frulle, så vi stack till paus där ja fick mig en toast, mumma.
15.05 vare dax för matte och det gick .. bra. en timme senare kom mamma&hämtade mig och vi åkte ner på stan.
tur att hon är med&sponsrar lite ;) men men kan ju säga att det är en bra investering för hennes del, till mig haha
nej nu ska ja faktiskt, på riktigt, utan några undnflykter PLUGGA TEORI !
jag behöver verkligen, men vill verkligen inte .. blä
men jaa, glöm inte i huvudet på gynning kl 21, för det kommer nog jag hoho
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0