ledig

morrn morrn.
vaknade för en timme sen ungefär, allltså kl 07.00..
fick ställa klockan fast ja är ledig idag. jag&jossan är nämligen själva och mikael ville att ja skulle se till att hon kom iväg till skolan.
igår kära vänner vare UF-mässa. själva mässan var sådär, middagen var okej, bussen från färjestad till centrum var det bästa på hela dagen och bussen hem var jobbig. bussar, dom som går "längt" är så jobbiga, jag får både huvudvärk och jag mår jättelätt illa, så usch på dom!
idag vid 13 ungefär kommer becca, lina&sandra hit. dom ska få sig en rundvandring och jag ska troligtvis bjuda på något smaskigt. vi får se vare blir jag har inte bestämt mig än :P
efter finfolket har varit här så åker ja nog med dom i bussen för att åka ner till stan för att köpa något till mamma. jag vet verkligen inte vad ja skulle kunna köpa. hon har redan köpt en skinnjacka till sig själv, som hon ska "få" idag men paketet jag ska köpa kommer vara från alla oss barnen. eller alla och alla det lät som vi va 17 st eller nått. men iaf så äre ..
och så ska ja äääääääääntligen få träffa rille, det känns som vi inte setts på jättelänge, fast så äre inte men ändå ..

nej nu börjar magen protestera och det är alltså dax för frulle, adios och hörs säkert igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0