Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

Godafton
sittter här i köket och har precis laddat hem Itunes till datorn.
kom hem vid halv 2 ungefär och då gjorde jag mig en fruktsallad som jag snabbt slängde i mig.
står några gubbat på andra sidan väggen och håller på med våran balkong förtillfället så nå vidare lugnt äre inte.
men det gör inget, bara det blir klart så :)
vid 5 äre gympaplanering som gäller. och innan dess hoppas ja att rille kommer förbi.
skickade ett sms förut och bad honom kommit hit, men han har kanske inte slutat än ..

nu ska ja ladda hem ett nedladdningsprogram sen ska ja drömma mig bort med kate melua. hejdå

jag behöver nya skor, gärna några utav dessa, fast dom bruna ska helst vara svarta :P

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0