senare

hej igen
haha jag har inte gjort nått projektarbete alls. ja sa ju att ja skulle göra det,
men jag har legat i sängen och soffan och bara kollat på tv, massa OTH och massa dåliga saker på tvn.
mamma&mikael är på joe labero i LLarena så carina har varit här och varit "barnvakt" men hon åkte för ett tag sen så nu är ja själv med mathilda, jossan och jejja.
förtillfället på tvn äre lets dance och efter det blire nog lite mer OTH, känner inte att ja vill kolla på någon deckar-serie nu när ja är hemma själv + att ja bor granne med massa psyk
nu ska ja kolla vem som vinner, hejdå

det är inte bara mina kompisar som läser min blogg,
även min mammas kompis gör det .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0