äh, ryck upp dig emmson

ja ja måste faktiskt det, men ja härde ryktas om att en utav mina msn-kompisar åkt i området där ja råkade köra på stackars katten att den har synts till. eller det var iaf en katt med blodigt bakben. och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det var den, så ja vet att den levet ! annars borde den ha hamnat i himlen väldigt fort eftersom den va borta när vi hade vänt. iaf .. detta skulle blir ett lite bättre inlägg än det förra så .. vi byter samtalsämne.

hitta en najs bild på en gossip girl men en najs outfit. hohoho jag har en precis likadan tröja, som ja köpte på rean för .. 49 kr? vilket kap! jag har haft lite svårt för sånna plagg som "byter" färg, eller går över till en annan färg eller va man ska säga men nu tycker ja verkligen att det är snyggt. har ett blått linne också med samma "effekt". jag känner att det va några bra kap som sagt ..

åh va ja längtar till helgen !! födelsedagspartaj hos sandra och sen en sväng på fastingen&sedan statt :)
hoppas verkligen att det kommer bli kul :D

idag har ja förresten städat mitt rum, så nu kan man se golvet igen ! har även hunnit med att städa "min" toa som mamma bad mig om förra veckan :P duktig ja har varit !

nej nu blire sägen&lite tv, adios


image91




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0