fredag

morsning korsning
idag hade jag först körlektion kl 8.40. allt gick så som det verkligen inte skulle göra, det gick skitdåligt.
jag skyllde på att det va för tidigt  men ja vet inte. fast det går och har gått jätte bra alla andra gånger, så det va nog för tidigt. kl 10 var ja på plats på praktiken och idag har det gåttt jätte fort :) efter att ja slutat kl 16 så gick ja till mazzarin för att hejja på Lisa, runt halv 5 mötte ja mamma&co på mastis för att äta tacobuffé. efter att vi ätit åkte ja till oxlyckan där lisa, lina, jonas&filip (än sålänge) grillade. efter ett tag kom det några mer men det var ungefär då jag åkte ner till biljarden för att dra mitt strå till stacken. åkte hem halv 10 ungefär eftersom ja ska jobba imorgon (:D) så ja hoppas det går bra för dom och att vi får in lite jävla pengar.
imorgon äre ju somsagt jobb :) härligt att det lönar sig lite genom att jobba gratis i 6 veckor ;) hoppas ja kan få lite i sommar också ..
nej, nu ska ja faktiskt gå&sova, är jätte trött, ha det så bra! hej

image82


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!
ville önska en härlig fredag o helg :)
händer de nåt kul :=)?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 22:54:43
Postat av: Henke

kolla min blogg livetsomhenke.blogg.se/ och se inlägget henrik testar: flyga

2008-05-09 @ 22:59:01
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0