söndag

hej hopp
kom ganska så nyss hem från pappa, har varit en lugn helg vilket har varit bra.
åkte dit igår vid 6 ungefär, gjorde inte så mkt kollade på tv&åt mat i princip :)
denna dag bjöd på destå mer. flyttade en stor brädhög ca en meter åt ett annat håll, "skurade"/tvättade kaklet på den blivande toaletten och gått tipspromenad. thea hjälpte mig med brädhögen och kaklet, vilket inte var sådär jättemycket till hjälp, men bättre än inget. tipspromenaden var en slinga i skogen som en förening hade fixat. det var kallt och regnigt men det satt bra med en varm hamburgare efteråt :)
när vi kom hem så var det alldeles lagomt till DH-reprisen, som inte ens va ! det va ist en massa gossip Girl-avsnitt vilket ja låg och kollade på. känndes ganska meningslöst eftersom ja endast såg tre avsnitt idag och missade hela förra säsongen eftersom vi precis hade flyttat och inte hade 5an då. men det har vi ju nu så ja kanske kommer se resten?
jaja, det var väl allt .. hejdå

Kommentarer
Postat av: S

Jag har också varit hos min pappa i helgen (eller jag är här fortfarande).
=)
Ha det så bra!!!

2008-05-18 @ 18:25:36
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0