Warwick avenue

hej hej
klockan är 12.40 och jag har precis ätit klart.
har gjort lite ärenden på stan idag och det känns som jag flängt runt i hela stan, men samtidigt inte gjort ett skit.
va först på biblioteket, lånade en bok och lånade med en ljud"bok" till mikael om att lära sig tyska :P sen va jag runt och lämnade mitt CV på några ställen. Efter det va ja inne på handelsbanken och öppnade ett kort och en internetsida där. men det krånglar lite, eller aa ja hittar inte rätt :p
kl 14 börjar ja jobba på maxi, till 22.15 hoho. det känns huuuur långt som helst men förhoppningsvis så går tiden fort :) nu ska ja ringa handelsbanken och få lite hjälp :P
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0