primark

hejhej
idag vare inge jobb, ställde dock klockan på 9, eftersom ja skulle möta julia kvart i 10. åkte till totally swedish som den heter, den svenska affären. jag kom hem med en liten liten påse med plockgodis, dillchips och aprikos kräm :) eftersom mina matvanor inte varit så bra så tänkte ja att krämen skulle vara bra för mig. nu är det dock bättre. med maten alltså. jag&julia spenderade sen ett bra tag på primark, där jag hittade en skjorta, leggings, vanlig vit tröja och ett par tofflor. sen gick vi&åt sushi!!! lisa gillar det inte, majja äter inte fisk, men julia, hon älskar sushi!! bra för mig, jag tycker faktiskt att det är riktigt gott! men för min krympta magsäck blev 9bitar sushi för mycket så nu känner ja verkligen hur den töjs ut, inte så härligt men det är ju bra iallafall.
vad ja ska göra resten utav dagen är oklart, funderade på att gå upp till gymmet men vi får se, gillar inte att duscha "med andra" när man har den härliga veckan i månaden. lite mycket info för er kanske men strunt samma. så vi får se. annars blir det nog något annat trevligt.
vädret är tråkigt men jag är glad. ha en bra dag vettja!

och grattis carina till det nya "jobbet" ;)

Kommentarer
Postat av: moster

när det stod grattis trodde jag du kom ihåg min födelsedag 16/4 men tack ändå kramar

2009-04-16 @ 15:59:51
Postat av: TorrHumor - Bloggen

OMEH Tjena Snygging!



Du har väl inte glömt att kolla in Sveriges nya humorsajt!?



www.torrhumor.com - Sveriges torraste sajt!

2009-04-16 @ 16:10:48
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0