onsdag II

morrn morrn
klockan är 10 och jag har alldeles precis vaknat. trött som en gnu och vill sova mera. somnade rätt sent igår eftersom ja kollade på filmen, och vaknade första gången kl 9, men lyckades somna om. igår morse vaknade jag innan halv 9 av att grannarna bonkade i väggen, vilket ja trodde skulle hända idag också, men icke! det va ju trevligt.

igår skrev jag en liten lista på saker att göra idag, lite små pyssel och grejs. så denna onsdagen ska allt kunna springa iväg den också. bara 3 dagar kvar nu vetni, och imorgon ska ja nog börja packa :D
nu ska ja nog bara ligga kvar i sängen lite, och om ett tag gå ner och äta frukost, känner mig lite hungrig. sen får vi se vad ja börjar med på listan. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0