söndag

helgen har varit bra, fredagen spenderades på blue moon bar med sanna, sofia, josefine och anna. mycket trevligt! Igår var det kalas för Eva och på kvällningen lagade jag, lisa, lotta och petra pizza och dippade gränsaker. det va också väry trevlisch! idag nu på morgonkvisten har jag börjat med min bok, vad är kunskap. som ska ligga bakom mitt arbete som snart ska vara inlämnat. hej&hå. men det kommer nog bli bra!
mikael fyller år imorgon och hans mamma&co ska komma hit och fika och sådär, men jag vill till pappa också. dels för att jag inte sett dom på länge, men också för att farmor, hans&william åker utomlands på tisdag. vill träffa dom innan dom åker. vi får se hur det blir.
nu ska ja fortsätta komma någon vart i dendär himla boken. hoppas ni haft en bra helg och sådär. haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0