"i love you"

hoj hoj
ojojoj vilken dag .. jag är sitter här heltrött och äter .. godis. gött va?
hämtade daisy halv 1 på jellys, gick upp till killburn och shoppade loss, not, daisy somnade vilket jag hade hoppats på så det va bra. gick hem, öppnade åt "kloak"gubbarna och fick stå ut med deras väsen en stund, sen försökte ja förgäves väcka daisy. det gick inte!! jag höll på 20 min. men när bram och lisa knackade på dörren FLÖG hon upp i mina armar.
runt 3 gick lisa och bram för att hämta resten av deras flock och jag för att hämta min. kitty, ollie och shean/shaun/whatever .. vi grejade lite, pysslade, åt mat och åt glass. trevligt. men somvanligt för mycket oväsen vid matbordet, men maten gillade dom iaf idag också toppen det!
förtillfället är ollie helt jävla galen!!! han har tydligen ont i huvet och skriker en massa fula ord därnere så jag är glad att jag har slutat.
imorgon skulle ja ha jobbar morgon och i badhuset, så blir det nog inte imorgon. susie hade någon begravning hon skulle på så jag ska hämta daisy halv 1 och hämta dom andra som vanligt, sen jobbar ja till 5. efter det tar susie dom till badhuset, själv. så vi får se om jag följer med eller inte. tycker synd om henne om hon ska ha alla tre själv, så mitt samvete kanske får mig att "jobba" till 8, när badet är slut och vi är hemma. men då är ja däremot ledig hela fredagen, förutom eventuell babysittning på kvällen/natten.
helgen är ännu ovis.
ojojoj, tidig kväll ikväll. på riktigt alltså denhär gången.
hejdå

min första besökare blir .. da-daa .. amanda :D
och idag sa daisy att hon älskade mig och gav mig en puss på kinden, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0