poundland

japp, det är min favoritaffär här, nästan iallafall.
allting kostar bara en pund. dom har tillexempel: godis, kakor, dricka, shampo, andra hygienartiklar, leksaker, filmer (inga bra dock) och ja en himla massa mer! jag och lisa va där och handlade två fulla påsar alldeles för ett tag sen, så nu är vi redo för fredagen den 13 februari! jag ska snart vara barnvakt och efter ett tag kommer lisa hit. vi ska äta kött, pommes och bearnaesås (stavad det så, ni vet va jag menar iaf) från blåband som lisa har fått hitskickat hoho!

när man åker utomland börjar man ju förbereda sådär några dagar innan, titta vad man ska ha med sig och vad som behöver tvättas osv. dom har inte gjort ett skit här! jag fattar inte att dom inte är hur stressade som helst!!! dom åker vid 7-8 på söndag morgon och har inte ens fått fram resväskorna så vitt jag vet.. men det är ju inte mitt problem men ..

inatt ska fisen sova här också :)
hoho hörs kanske senare, annars imorgon.
adiooooos

Kommentarer
Postat av: Jenny

Halloj! Jag är så nyfiken, hur gick det egentligen när lillkillen fick sprutan? Du svimmade inte va!? ;) Skönt å va ledig en dryg vecka! Ha det så gott och shoppa inte upp alla pengarna ;) Kramis Jenny

2009-02-14 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0