snoriga pussar och ketchupiga tröjor

hejhej
slutade nu, men bara för att ta en paus för ja börjar snart igen.
jag hämtade daisy halv 1 och hon somnade somtur va i vagnen på väg hem, så ja gick lite i affärer, bara för att.
hittade ett par tofflor och ett par brillor. vi hämtade kitty halv 4 och sen gick vi till starbucks och fikade ..
efter det gick vi hem och sen dess har vi fixat och ätit mat, lekt, dansat, lyssnat på musik och härjat.
matt är hemma nu och ska bada och lägga barnen, sen tar jag över. dvs vara hemma ifall någon skulle vakna eller så.
när dom gick upp för trappen precis för att bada så skrek hon som en galning, faaaast hon skrek: "I WANT ELLA!" :D alltså mig :p det går bara bättre och bättre. jag förbättrar mig också, idag har ja hela tröjan full med ketchup, vilket är väldiga framseg för att vara mig. har även fått en snorig puss av daisy, uäk.
men vi gillar varandra ändå!
nu ska ja sufta vidare. såg att ja fått mail.
adios

och till karin (och alla andra som kanske undra) om hur länge ja kommer stanna:
jag har planerat att komma hem i mitten av juli. så till helgen har ja bara 5 månader kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0