tack mamma

idag kom paketet :D mitt försenade alla hjärtansdag-paket.
det gjorde du bra mammsen när du skickade paketet, vilekn ypperlig timing.
igår bestämde jag mig för att inte äta godis under veckan, HUR lätt är det när det ligger två stora chokladkaor och två påsar turkiskpeppar bla i paketet, va!?
jag tackar himla mycket alltså, men varför va ja tvungen att säga sådär just igår?
just nu känns det som ja kan kontrolera mig själv, men ikväll ..
kanske att det slinker ner en rad eller två innan kvällen till&med. det är ju inge svårt när man jobbar och är med barnen för då kan mna ju bara inte gå upp&sätta sig på rummet och smocka i sig en massa godis. det är värst när man bara väntar .. som nu. uscha

på onsdag börjar 5e säsongen av Desperate Housewives här, detni
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0