soho

hejhej.
igår va vi på harrods somsagt, det va väldigt "posh" som dom säger här. dvs väldigt rikemansaktigt. men det va kul att ha sett det iallafall. efter harrods så åkte vi in till oxford där vi åt på pizza hut. (det känns som jag berättat detta redan? men bloggen krånglar lite så jag kan inte se det jag skrev senast) efter stan så åkte jag hem till mig och lisa hem till sig. Jag gjorde mig iordning och vid halv 8 gick jag upp till lisa. kl 9 va vi hemma hos majja där hon och hennes kinna-vänner Moa, Malin och Caroline var. runt halv 12 åkte vi in till piccadilly för att leta efter någon club. det slutade med att vi skakade loss på Soho där det var mycket trevligt, trotts känslan av att vara i statts källare och alla illaluktande killar så var det helt okej, men våra klackar dödade oss och vi åkte hem.
Eftersom lisa och majja bor en bit ifrån mig så går dom av några busstopp efter mig, så ja sa hejdå och hoppade av vid mitt stopp. Väl hemma satte ja nycklarna i låste, men därtog det precis gör stopp. fasen, dom hade hängt på kedjan till dörren. jag försökte lirka upp kedjan med handen flera gånger men det gick verkligen inte. jag ringde lisa och som tur va så fick ja sova där. Klockan var 04.30 oh jag ville inte ringa och väcka susie och matt för att släppa in mig. det va ju iof dom som hade hängt på kedjan, trotts att ja sa att ja skulle sova hemma. men susie skyllde på en överförfriskad matt som gjorde det av ren reflex. men som tur va så löste det sig ju !
imorse vaknade vi runt halv 12 och efter ett tag åt vi frulle. sen dess har vi inte gjort så mycket..
just nu sitter jag&skypar med rikard, det går sådär bra för oss..


Måste väl ta&tacka för alla komentarer ja fått haha
och till carina: Donouts är det engelska ordet för munkar, sånna man äter alltså hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0