oh my gosh

det blev utgång igår ändå, supertabletten som jag tog hjälpte verkligen och innan jag visste ordet av stog jag redo i mitt rum. När jag hoppade ut i hallen och ropade "ta-daaa" så sa susie något i stil med "oh my. you look lovely, come and see Kitty" och när kitty såg mig sa hon bara "wow!" haha. fast jag förstår dom (haha) för när jag går här hemma har jag antingen jeans eller pyjamasbyxor och någon sleten tröja. igår hade jag en svart klänning, svarta leggings, svarta skor och "lockigt"hår.
Jag mötte upp lisa och vi köpte mat på ett ställe och gick sedn till majja där vi lyssnade på musik bla. efter någon/några timmar tog vi bussen in till stan. Vi var sådär laddade inför kvällen både jag och lisa, men när majja berättade att vi skulle till Crystal och att vi stog på gästlistan, vilket skulle innebära gratisdrinkar med ägaren så blev vi genast mer laddade.
När vi kom fram till crystal var det en stor samling runt öppningen och vi ställde oss i kö, sa våra namn och gick in. Det va så himla häftigt!! den häftigaste clubben jag någonsin sett. Det var bord med ganska breda "armstöd" (vilket senare blev dansscener), neonljus överallt, kristaller hängde ifrån taket och nere vid varje bord stog en stor flaska vodka som folk bara fyllde på sina glas med. Vi köpte varsin drink, som var jättegod men jättedyr (ca 150kr) . På alla neonscener som fanns dansade alla sagt människor. efter ett tag fylldes en sida med 4 halv"strippor" som förmodligen skulle dansa hela natten, lite häftigt det också faktiskt. dom får liksom betalt för att stå och dansa en hel kväll/natt. aa iallafall så var ägaren lite överallt och ingenstans så tillslut tröttnade vi och gick därifrån. mitt öra började bulta men vi gick vidare till tigertiger, men där tog det stopp. både jag och lisa tog  bussen hem, jag tog en tablett och somnade gott på min kudde.
om en halvtimme ska ja möta lisa och vi ska ta något att käka så nu ska jag gå ..
måste visa lite bilder som jag hittade på google och visa hur det såg ut, och hoppas alla kristinehamnare hade kul på .. mastis HÖHÖ






hoho

Kommentarer
Postat av: karin

shaddap, mastis slår väl det där? ;)

2009-01-25 @ 03:01:31
URL: http://peckisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0