lördag

hejhej
igår!!!!!!!!!! vi började eftemiddagen med kräftor! aa ni behöver inte ens fråga om det va gott. jag hade kunnat äta dom även om dom va doppade i bajs ungefär. men iallafall, dom smakade asgott!! och mätta blev vi. runt 18 åkte vi iväg, mot musikalen, we will rock you! den va bra, men storyn fick ner betyget. så ja skulle nog ge den 3 av 5. men den va helt klart värd pengarna. jag började iof nästan gråta .. dock inte av musikalen. utan pga jätten som lyckades fått stolsplatsen FRAMFÖR mig. arg som ett bi och irriterad, föll nästan en tår nerför min kind. tummen upp sen efter pausen, när han satte sig framför lisa istället (Y)

idag vaknade vi vid 10, åt frulle och rastade mike (julias hund) sen gick vi hem till mig så ja kunde byta om, sen styrde vi overgrounden till hackney, långt bort åt fanders. för att gå på en marknad. (det gäller att pricka av alla listor nu när det är så lite tid kvar) men den va en besvikelse tycker jag. den får 1½ av 5 faktiskt. va hette den nu igen? ridley road market tror ja. för att sammanfatta den: lortig, kött som ligger framme i solen och luktar, bruna bananer och lite reggae.

styrde bussen till liverpool street och gick igenom spitalfield market, som ja verkligen rekomenderar, för att äta lunch. the real greek. gott vare. "det smakar verkligen grillat" sa ja. "ja, ibland smakar det till&med kol" svarade lisa. trevligt hade vi, jag&min bästis. men vi saknade julia. fast hon är i sverige så hon får sitt roliga där!

påtal om sverige. 14 dagar kvar. dvs 2 VECKOR. gaaah. I can't fattat?!?!
ångest? stress? längtan? många känslor förtillfället om du frågar mig.
kommer inte kunna skynda på tiden, vill inte skynda på tiden. vill få ut det sista och det bästa av tiden som är kvar. imorgon äre heldag med briggsarna på Legoland. imorgon börjar H.vetes-veckan och nästa helg kommer pappsen och co. sen kommer ja liksom hem. som sagt, jag kan inte fatta det! längtar så efter alla!! (okejdå, inte riktigt alla) men nu ska ja pallra min lilla (8-)) rumpistump bort till wrantham (lisas gata) och mysa med fisen. hoppas ni har en bra helg hittills och att ni njuter av vädret! strålande sol mina damer och herrar!!

hej från emmson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0