fetto

hej hopp vilken bra dag det varit. på riktigt alltså!
nu har jag slutat och hör och häpna, ja ska till gymmet!
jag måste. jag kan inte fatta hur odiciplinerad jag är, mot mig själv alltså. så jävla lat. men nu ska jag&lisa upp pch peppa varandra. fint väder äre fortfarande. är ju trevligare att spinga ute men vi måste utnyttja gymkortet till fullo (säger man så?) nu när det ändå bara är 2 veckor kvar att betala för. sen kan vi springa ute. frågan är om det kommer bli lättare att springa ute än vad det är när det är inne? nu kommer man (jag) komma på ursäkter som: det regnar, det är för soligt eller något annat fånigt.
men nu ska vi iallafall iväg. ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0