IRRITERAD ÄR BARA FÖRNAMNET

idag är det sol sol sol. sista dagen på gymmet så jag&lisa gick dit. bara för att.
har varit en fönster putsare här sen kl halv 10 och jag skulle komma hem runt halv 1 (typ nu) så ja kunde låsa upp dörren från gården ut till gatan för att han skulle få ut sin stora stege, till framsidan. men är han klar nudå eller? NEJ
det kommer ta en timme till, hur jävla roligt är det då? så nu måste ja vänta till shan är klar med stegen här bak och sen kan ja gå. efter at ha låst upp dörren på baksidan. jag är så jävla irriterad. jag skulle ha kommit hem, låst upp, han hade tagit ut stegen, jag hade låst sen hade ja gått till lisa för att njuta av vädret och bada i i paddelpoolen. mmm men nu blir det ju inte så för ja måste vänta. jag grinar nästan, så jävla arg är jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska säga till susie att don får göra såntdär när hon är hemma. för jag är trött på det. detta är ju inte direkt första gången.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0