portobello market

hejhej
efter det förra inlägget med bilder så kommer nu lite text. och nån bild också kanske.
idag runt 12 mötte ja upp lisa, marie och birgitta vid notting hill och så strosade vi runt på marknaden. hittade tre klänningar och så blev det endel pengar på diverse ätbara saker :)
när vi går påväg tillbaka till början av marknaden, slitna och trötta av att gå och pga av det tråkiga vägret så skins hela alltet upp, gissa vem jag ser? :D:D:D
kathrine från desperate :D min första riktiga kändis. jag fick spel och tog tag i lisa "titta titta"
(här skulle det egentligen ha vart en bild men det funkar inte nu, kanske har ja laddat upp för många för idag? men bild kommer)

sen åkte ja tillbaka hem till mig, stannade vid kilburn, gick in på risky och vilka möter jag där? jo majja och julia, kul! så då fortsatte shoppingen med dom en sväng och nu är jag hemma igen. ska vara barnvakt. är trött och känner att det kommer bli en lång kväll. kul som är såå trött..
men men strunt i det det kommer gå bra. hoppas ni haft en bra helg hitttils!
heeej

provar med bilden igen ..
nej det funka inte


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå shoppingmaja nu har vi bokat flyg. Det blir den 11/7 t.om 14/7. kramis

2009-06-06 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0