tranformers

en dag skulle jag och rikard på bio. men den vi ville se fanns det inga platser till, så rikard föreslog en film med robotar som kan förvandla sig till bilar. kul tänkte jag. det blev den iallafall och jääääklar va bra den va!!! den är faktiskt en utav mina favoritfilmer!
imorgon har transformers, revenge of the fallen premiär och ja ska se den, dock inte imorgon då. men snart :D jag längtaar. tvåan av filmer brukar ju inte bli så bra men denhär tror ja faktiskt kommer bli bra! det verkar så på trailer iaf höhö

kom föresten hem från gymmet ganska nyss. guud va mycket lättare det är att träna med en kompis. skratta iprincip hela tiden idag också. det är bra. så min kompis får 5 av 5 toasters! :D
nu ska ja borsta tänderna, kolla sista avsnittet av brothers and sisters och sen soova!
imorgon äre sista dagen med jobb :D midsommar, här kommer vi! (här firar man på lördan)
natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0