utkast

godmorgon godmorgon.
dagen har börjat stenhårt. och man kan säga att jag är igång och redo för dagen!
började med att kitty och susie började bråka och kitty vägrade gå till skolan, susie sa typ

(detta hade ja skrivit imorse och typ 1590374839247 radet till, men det försvann. men i utkastet hittade ja dessa 3 rader .. kul. jag vill inte börja om men ja får väl göra det.)

men nu tänker ja inte berätta om vad som hände imorse. tänker bara berätta om vad som hände på gymmet igår, det roliga nivet.
det började med att jag&lisa började gå på löpbandet. då kom en utav tränarna som jobbar där fram och frågade hur det gick. jo bra tyckte vi. då visade han oss hur vi skulle göra för att få ut mest utav träningen osv osv. sen sa han att om vi sätter händerna på ett visst ställe så kommer det fram hur hjärtfrekvensen är (tror det heter så). han gick en sväng och vi gjorde som han sa. kollade på listan som vi inte fattade något av och såg att min frekvens som va 194, inte ens fanns med på listan. om man va 20 år så skulle frekvensen va 160 om hjärtat jobbade 80%. jag hade alltså 194. jobbade mitt hjälta för fullt eller vad? först när han kom tillbaka sa ja att ja inte ville visa mina siffror eftersom dom inte va med på listan "jo men komigen" sa han ungefär. aa okejdå. siffran 194 kom upp och han svarade med ett "OJ!? du måste nog lugna ner dig lite" vi skrattade. han trodde inte sina ögon. typ. där han ni det. det va det roliga. sen vare en annan kul grej också men det kommer ni ändå inte fatta eftersom man va tvungen att vara där själv så vi struntar i det.

men det är ändå bra att veta va man har för siffror för då ser man ju om det blir nå bättre liksom.
nu ska ja väcka daisy, eftersom det är ja som ska vara banvakt ikväll. vill ju inte att hon ska somna någolunda tidigt.
hoppas ni haft en bra onsdag så kanske vi hörs senare, eller imorgon. då är ja ledig. då kommer också bilder från när eva&jenny va här. så vänta ni bara :)
hejdå

såhär kan det se ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0