2 månader i London

hejhej
igårkväll skakade vi rumpa värre än någonsin, så himla roligt hade vi!
vi kom dit ganska sent, halv 1 typ, men att gå hem 2 timmar senare känndes mycket bra! jag&amanda gick hem till mig och lisa till sig. jag vaknade mitt i natten av att ja va tvungen att spy, och det gjorde ja. några tecken på baksmälla har jag dock inte märkt av. förutom en liten störande huvudverk jag kan tyckas ha märkt av vid tillfällen.
idag har vi kollat big ben, tower bridge, westminister abbey och ja en massa annat. vid halv 7 va ja hemma eftersom jag skulle vara barnvakt.. nu sover daisy och ollie&kitti ligger i sängen med en varsin bok! jag är så jävla gryyyym att kontrolera daisy. efter att matt gick sa hon inte ett ord om varken honom eller susie och efter några böker somnade hon sött!
nu ska ja invänta amanda och lisa och doppa jordgubbar i smält choklad :D härligt med lörda!!
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0