2an

hejsan svejsan.
har inte skrivit på ett tag såg ja, eller aa en dag :p
igår var det onsdag och jag hämtade daisy tidigt. vi gick till parken och sen hem igen eftersom hon vägrade kissa på toaletterna i parken. precis när vi kom hem somnade hon i min famn påväg in på toan, typiskt. jag hade ca 2 timmar kvar tills ja skulle hämta kissy och ava så jag köpte mig en smoothie på starbuck's och satte mig i parken. igår var den varmaste dagen sen ja kom hit. jag satt i t-shirt, kjol och leggings. är lite röd i ansiktet idag utav solen dessutom. härligt!. gick och hämta kitty&co och gick hem runt halv 4. jag&daisy lekte med lego uppe i deras hemliga garderob när hon helt plötsligt efter några fisar började trycka på. alltså hon satt i garderoben och bajsade haha. jag tog upp henne, kastade in henne på toan och hon gjorde vad hon skulle på toan, så himla duktig! tillbaka i garderoben igen. sen tog hon sig i rumpan och sa typ "aj" och pruttade, sen klämde IGEN, innan jag tog tag i henne igen för att springa in på toan han hon förvarna mig "it's a big one" hahahahah. ursäkta allt bajsprat, jag sa att ja inte skulle prata mer om det men ja va bara tvungen. aa jo det va en "big one" iaf för den kom överallt förutom i toan. kul. på min kjol, mina leggings, på hennes vita klänning, i hennes tights, på toasitsen och PÅ MINA HÄNDER, blääääää
nej nu släpper vi det och går vidare. runt 7 slutade jag iaf och en kvart senare var ja påväg till gymmet. höll på 45 minuter ungefär, tycker att ja är rikigt duktig! har tränat/rört på mig mycket varenda dag nu förutom i tisdags tror ja det va! idag tänkte ja simma medans kitty har sin simlektion men matt ska med idag och ska va i vattnet med daisy och då känner jag att jag inte behöver göra det :p vill inte bada med matt haha. och eftersom han kommer byta om i killarnas med ollie så har jag både daisy och kitty att hjälpa. om jag själv skulle duscha och byta om så hade det inte direkt blivit bättre. annars brukar ju susie vara med och ollie är med oss, idag blev det lite krångligare. matt göra alltid allt krångligare!

nu måste ja börja packa simväskorna så jag får skriva om idag när ja kommer hem ikväll.
hejdå

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter som om du har blivit mindre äckelmagad iallafall. Det fick oss att skratta gott. Du vet ju vem som har en sån humor. Kram vi längtar

2009-03-19 @ 22:10:45
Postat av: Majja

HAHAHHAHAHAA! Vi aupairer älskar bajs!

2009-03-20 @ 11:25:06
Postat av: Lisa

Sluta bajsprata! :D I alla fall detaljerat, twice

2009-03-20 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0