tisdaaag

hejhej
imorse vare jobb somvanligt. runt 10 mötte ja lisa och vi gick hem till henne&gjorde fruktsallad och glass. drack världens godaste te och hade det mysigt. sen skulle hon klippa sig, jag hänkade på. gick hem till henne&gjorde köttbullar och spagetti och runt 14 gick vi till claudias skola och hjälpte henne att komma iväg till sin parad som hon skulle på.
kl 15 va ja på jellis och då började dagen. slutade alldeles nyss. eller jag slutade för en timme sen men vi har spelat lite spel så ..
nu ska alla bada, jag går då ner, gör mig en macka och går upp hit igen. gött med lite .. tystnad.
imorgon äre en ny dag, halva veckan, en dag närmare 3 april.
det va väl typ allt, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0