nu ska ni få höra ..

.. vad det värsta är med att bo där vi bor:
våra jävla "grannars" (dom bor i huset mittemot tror ja) BILJÄVEL. man kan vakna av vid 7-8, eller egentligen när som helst, av att dom startar bilen, dom har nog hål i avgasröret för att det ska låta. nu har jag/vi ju inte bott här så länge, men värst va i vintras när man startar bilen och sen skrapar i en kvart, ja då brummar bilen på som aldrig förr i en kvart också. irriterande är det!
och en liten parantes är just nu att nån har slängt/dumpat en massa skit i "källaren" som man snart får hoppa över för att komma förbi. det är också irriterande

en sak till som är irriterande, det är att jag har skrivit irriterande hundra gånger nu, det är irriterande. mohaha. nej men alltså den sista irriterande saken är att jag är en sån svag människa när det kommre till att plugga. jag är nog skitzo. (stavning?) för när ja ska plugga, då säger den andra jag att "nej men det behöver du inte alls, ät lite glass vettja" eller nått liknande, och då lyssnar jag såklart på den andra "rösten". alltså jag är inte skitzo(?) på rikigt.
aja hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0