tandläkaren

i hela mitt liv har jag gått till tandläkaren, fått höra hur fina tänder jag har, fått en tuggummiask och sen åkt hem. Sedan förra året har det blivit annorlunda ... det började med ett hål, som va så litet att det knappt räknades, fick laga. imorse när ja va där så hittade dom ett nytt hål, som ja ska laga om en månad ungefär, men dom hittade också lite annat skit: mina visdomständer är på g, fast på ett ställe är det 3 visdomständer påväg. TRE!!!!!! så en käkkirurg ska kolla på mina bilder och sen höra av sig för ev "operation". JÖSSES. jag svimmar bara ja tänker på det .......

jag vill inte :(

nu är ja barnvakt åt mathilda, och kommer vara den till .. 17 kanske.
adios

Kommentarer
Postat av: moster o ossian

tandis är aldrig rolig. men oj vad mycket visdom du måste ha. är nu i hagfors vi lagar mat så propparna går vi kliar oss i huvudet å funderar vad som händer , har ugnen gått sönder eller den funkade en stund, tills jag upptäcker att det är värmeugnen vi försöker få upp i 200 grader kan tala om att det inte går så slipper du testa kramar från oss

2010-11-06 @ 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0