duktig

idag är jag en duktig människa!
först skola mellan 9 och halv4, fixa lite, åka på gympa, diska och nu håller jag på att plocka in efter tvätten! innerst inne gillar jag att pyssla. men det blir lite jobbigare när disken börjar få päls - då har den stått för länge!

måste bara säga att jag är stolt över mig själv, jag förstår inte hur jag klarar mig, ekonomiskt sett. big thanks såklart till pappa&viveca som hjälper mig, men annars. tur att jag har roliga jobb som gör att jag klarar av det! jag ska klara det i 2½ till! jag ska!
när jag får min första lön som utbildad lärare ska jag förlova mig och köpa fina ringar, oavsett om rikard vill eller inte, unna mig en fin fin fin väska eller ett par fina fina fina skor, för allt slit! ååååh va ja längtar! fast förtillfället så njuter jag bara av att gå till skolan, underbar klass!!!!

måste vara perfekt att vara student?
måste vara perfekt att ha världens bästa pojkvän?
måste vara perfekt att vara jag?
ja! (iaf nu, om någon vecka kommer jag har pms och hata livet typ :p)

idag är jag GLAD!


Kommentarer
Postat av: Jenny P

Emma! Var ifrån första stund jag träffade dig helt imponerad över vilken fin och duktig tjej du är! Om mina pojkar växer upp och blir lika artiga, trevliga och omtänksamma som dig så kommer jag bli överlycklig och känna att jag har gjort ett bra jobb som mamma! :) Fortsätt att vara du! Stora kramar Jenny

2010-10-10 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0